Wij verzenden onze pakketten via PostNL pakketdienst die zorgt dat u na onze aflevering uw pakketje de volgende dag heeft. Zelfs als u in België zit, heeft u de volgende dag uw pakketje.
logo PostNL
U ontvangt van ons de track en trace code op het moment dat de bestelling onderweg is naar u. Met deze code kunt u uw zending traceren en kunt kijken in welk tijdvak PostNL verwacht uw pakket te zullen bezorgen. (Let op: dit is het verwachte aflevermoment en biedt geen garanties.) U kunt deze link ook openen in de PostNL app of uw zending opzoeken via de PostNL app.
Niet thuis?
Als u niet thuis bent als PostNL een pakket bezorgd, dan proberen ze het standaard bij de buren af te leveren. Als dat ook niet lukt, wordt er een bericht achtergelaten dat de volgende werkdag een tweede poging gedaan zal worden. Op dit briefje staat ook een ‘Niet-thuis-code’, waarmee u online of via de PostNL app kunt kiezen uit verschillende opties voor de tweede bezorgpoging. U kunt kiezen uit:
– een specifieke dag en tijdvenster
– een ander afleveradres
– of een van de vele PostNL afhaalpunten
PostNL locatie
Als de tweede bezorgpoging ook niet succesvol was, dan kunt u de zending ophalen bij een PostNL locatie bij u in de buurt. Het adres staat op het bericht dat de bezorger voor u heeft achtergelaten en u ontvangt een e-mailbericht.
PostNL app voor iPhone en Android
Als u de PostNL app installeert op uw telefoon (iPhone of Android), dan kunt u uw zending traceren en op de hoogte worden gehouden van de status van uw zending en het geplande bezorgmoment. Als de eerste afleverpoging niet succesvol was, kunt u indien gewenst via de app aangeven waar en wanneer uw pakket bezorgd moet worden.
U kunt ook contact met ons opnemen, dan traceren wij de zending voor u. Wij doen er alles aan om te zorgen dat u uw bestelling de volgende dag al heeft ontvangen.
0

Start typing and press Enter to search